Znajdź opowiadanie:

"NIEUCHWYTNA MIŁOŚĆ" - onlylove483

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

- Ana czekaj, jest pewna sprawa, którą musimy koniecznie obgadać. - zaczął spokojnie, a ja nadal wydłużałam szyję, by wypatrzeć mojego partnera.
- A ja muszę koniecznie znaleźć Jima i rozmówić się z nim. - powiedziałam stanowczo i odeszłam. W tej samej chwili, kiedy chciałam przecisnąć się między kelnerami, serwującymi szampana gościom, poczułem, że materiał mojej sukienki zrobił się mokry. Uniosłam brew do góry i spojrzałam na oprawcę, który zniszczył w momencie jedną z moich ulubionych kreacji wieczorowych.
- No tak, mogłam się tego spodziewać. Nie dość, że dupek wobec kobiet to jeszcze lubisz niszczyć im rzeczy! - wydarłam się na bruneta o czekoladowych oczach. Uśmiechnął się kpiąco.
- Sama mi wlazłaś pod nogi. Miej pretensje tylko do siebie skarbie. - rzucił nonszalancko i odszedł jak nigdy niby nic do swoich znajomych z branży. Udałam się od razu do łazienki, byłam wkurzona na Jima, zrozpaczona nad sukienką oraz doszedł jeszcze jeden powód do nerwów. Był nim Tom Kaulitz, guru większości nastolatek. Miał jedną wadę, wolał wybierać kobiety w wieku swojej mamy, w sumie dla mnie to było na korzyść. Przynajmniej byłam pewna, że nie uczepi się do mnie. Oczyściłam sukienkę i nareszcie wyszłam. Ponownie spotkałam Jasona, który zaciągnął mnie do oddzielnego pomieszczenia. Skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej i patrzyłam na niego.
- Co to takiego, że nie może poczekać? - przewróciłam oczami i nadal wiercił w nim swoim wzrokiem.
- Mam genialny pomysł na rozkręcenie twojej kariery oraz polepszyć dzień premiery filmu.

autorka: onlylove483

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.