Znajdź opowiadanie:

"UNGLAUBLICH" - J&K

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)

http://unglaublich2.blogspot.com/


FRAGMENT

Kiedy Marta oznajmiła mi jakie ma plany, nie skłamię mówiąc, że na początku trochę mnie to przeraziło. Po co ona chciała wyjeżdżać, kiedy dopiero co wprowadziła się do nowego domu?
Uniosłem wzrok znad puzzli, które właśnie układaliśmy z Papim i jestem pewien, że Maluch był tak samo zdziwiony jak ja, o ile w ogóle rozumiał sens wypowiadanych przez swoją mamę słów.
Nie chciałem rozpoczynać kolejnej kłótni między nami, chociaż od ponad tygodnia żadnej takiej nie było i chwała Panu za to. Siedziałem zatem cicho w skupieniu, rozmyślając i pozwoliłem, aby Marta kontynuowała.
- Muszę uregulować sprawy związane ze szkołą. Wiesz przecież, że został mi ostatni rok, a nie chcę tego zaprzepaścić. Czeka mnie matura, potem chciałabym iść na studia. Rozumiesz mnie, prawda?
- Nie całkiem. - Przerwałem jej i wstałem, otrzepując się. - Marta, po co ci studia? Tutaj nawet i bez tego znajdziesz dobrą pracę. Zobacz... - Podszedłem do niej wolnym krokiem, ujmując jej dłoń w swoje, a mój wzrok utkwił w jej błękitnych oczach - Jesteś piękna, mądra, ambitna i utalentowana. Mówisz w trzech językach. Każdy pracodawca... 


autorki: J&K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.