Znajdź opowiadanie:

"PAMIĘTNIK TOMA K." - K'Bill

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

Mój brat niedługo zostanie ojcem dziecka – prawdopodobnie dziewczynki. Na pewno zostanę jej wujkiem, ja jako wuj Tom? Nie mogę sobie tego jeszcze wyobrazić, ale za cztery miesiące stanie się już faktem.
Mieszkanie mamy wspólne…
Ja, on i jego narzeczona – Grace.
A ja?
Zaczynam wierzyć, że nigdy żadnej dziewczyny nie poproszę o rękę.
Kiedyś w moim życiu pojawiła się Lena, stało się to kilka miesięcy temu, ale nie ma jej teraz przy mnie, niestety. Jest jedną z dziewczyn, które chyba bawią się moimi uczuciami. Nie widziałem jej już z miesiąc, musiała wrócić do chorej matki.
Bezwładnie odliczam dni do jej powrotu.

autorka: K'Bill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.