Znajdź opowiadanie:

"TOM KAULITZ I JA" - Patrycja Chruścińska

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)
CHWILOWO NIEDOSTĘPNE



FRAGMENT

Siedziała na parapecie , słuchała kolejnej dołującej piosenki... Z rozmyśleń wyrwał ją dzwonek telefonu. " Monia"
- Siema stara znów walisz doła?- Spytała Monia
- yyyy... Nie , słucham muzyki , a co jest ?
- Nie byłaś na próbie już od 3 tygodni, martwie się o Ciebie... Nie chcesz powiedzieć czemu się z nim rozstałaś , Pat nie poznaje Ciebie... Przyjdź na próbe.
"No tak... Straciłam poczucie czasu.. Po co miałam mówić wszystkim , że przyłapałam swojego byłego jak bzykał się z jakąs laską? Nawet Moni nie powiedziałam , ale w tej sprawie nie potrafiłam nic powiedzieć... Kochałam go ..."

autorka: Patrycja Chruścińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.