Znajdź opowiadanie:

"STORY OF TOM KAULITZ" - I'm only Human

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

  Po naszej wczorajszej wspólnej kolacji czuję się świetnie . Jestem podekscytowana tym , że mogłam chodź trochę bardziej nabyć informacji na  temat mojego Toma  i również tym , że nauczyłam go nieco gotować . Dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego , że nie za wiele wiem o jego przeszłości i rodzinie. Na internecie wiele prywatnych informacji nie ma . Może po prostu jeszcze za wcześnie na takie informacje? Moja podświadomość patrzy na mnie z gniewną miną i burczy :"Ohh czy ty naprawdę jesteś taka głupia? Sypiasz z tym facetem co jest ostatnią ,najważniejszą bazą związku i mówisz że za wcześnie na informacje prywatne ? ".
 -Ohhh.-warczę sama do siebie gdyż właśnie się obudziłam . Obok mnie leży mój Bóg , mój kochany piwnooki anioł z niesamowicie doskonałym ciałem . Nie chcę go budzić więc staram się zsunąć po woli i po cichu , lecz moje starania na marne . Jestem kaleką. Tom właśnie patrzy na mnie oczami jak 50 centów , Musiałam za gwałtownie sunąć po pościeli.
-A dokąd to się pani chcę wybrać ? Czyżby mnie pani miała dość ? -przeciąga się nagi do pasa w moim łóżku.Działa to na mnie jak opium a moje mięśnie pod brzuchem zaczynają się zaciskać .
-Ja ciebie dosyć ? nawet mi to przez myśl nie przeszło ,chciałabym spędzać z tobą każdą chwilę poza tym muszę do łazienki. -delikatnie podsuwa się do mnie i zakłada moje pasmo włosów za ucho .   

autorka: I'm only Human

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.