Znajdź opowiadanie:

"HEUTE SIND WIR HIER" - WIKKI NIKKI

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

Dziś śniło mi się, że jestem Bellą w Pięknej i Bestii, Disneya. Wszystko było identyczne, oprócz sukni balowej. Prawdziwa Bella miała ją w kolorze żółtym, ja w kolorze fiołków.
Otworzyłam oczy i przeciągnęłam się. Nagle poczułam coś bardzo znajomego.Ten zapach... mój ulubiony męski zapach, Calvin Klein Eternity. Tak bardzo go lubię, ze wypsikałam sobie wszystkie rzeczy z mojej szafy właśnie tym perfumem.
Potarłam twarz rękoma i usiadłam na łóżku. Wzięłam telefon z szafki nocnej i udałam się do łazienki. To Chanel nauczyła mnie, aby zawsze brać ze sobą telefon. Nie ważne gdzie, zawsze muszę go mieć przy sobie.
Głęboko odetchnęłam i udałam się do łazienki. Położyłam urządzenie na umywalce, następnie przekręciłam kurek od zimnej wody i przemyłam  twarz. Cały wczorajszy tusz spłynął po moich polikach.Spojrzałam w lustro i uśmiechnęłam się. Wyglądałam jak Beyonce z teledysku do Why don't you love me?  Tylko ja w tej chwili nie płaczę za facetem, który mnie zostawił. Po prostu mam kaca.
Znów polałam na twarz wodę. Wytarłam się w biały ręcznik... biały. Teraz już nie, gdyż w niektórych miejscach został okropny, czarny ślad od kosmetyków. Chyba za dużo ich używam.  

autorka: WIKKI NIKKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.