Znajdź opowiadanie:

"ONLY WE TOGETHER" - Anita Kaulitz

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)

FRAGMENT

- Ej, wow! 
Nagle poczułam, jak z kimś się zderzam.
- Tom!
Zupełnie zapomniałem, że idę w wzdłuż korytarza. Ten czubek mnie wybudził. 
- No, to ja. A ty jesteś...
- Roxen. - odparłam
- Roxen... - powtórzył cicho - Do której chodzisz? 
- Do drugiej - uśmiechnęłam się 
- Aa, to ty jesteś ta nowa.. Roxy! Kumpel mi cały czas o tobie nadaje. Z jego opowieści wyciągnąłem to, że cię lubię. - zaśmiał się 
- Serio? - lekki rozumieniem rozlał się na moich policzkach.
- Tak, wydajesz się być spoko. Jesteś jak damska wersja mnie. Za duże koszulki, trampki, czapka... Jesteś ładna. 
Powiedział, że jestem ładna! O fu*k! 

autorka: Anita Kaulitz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.