Znajdź opowiadanie:

"SALVATION" - Chaaya

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)

Kontynuacja "Darkness"

FRAGMENT

Dobrze mi już znana piosenka uruchamia się, gdy tylko samochód budzi się do życia. Zapinam pas i macham rodzinie przez szybę, po czym odjeżdżam. Zegarek pośrodku mojego czarnego Range Rovera wskazuje godzinę 7:00 a przede mną 7 godzin jazdy. Naciskam stopą gaz i ruszam w drogę. Przyglądam się każdemu mijanemu budynkowi. Od kiedy mieszkam i studiuje Aarhus w Danii rzadko bywam w Wolmirstedt. Dziś akurat mija dokładnie tydzień, od kiedy tu przyjechałam — rodzicom, Victorowi i Perrie bardzo potrzebna jest teraz pomoc przy ich ślubie-tak mój brat bierze ślub, ale to nie wszystko - mam bratanka nazywa się Oliver i jest naprawdę uroczym trzylatkiem a w zasadzie najbardziej uroczym trzylatkiem na świecie. W tym tygodniu mija dokładnie pięć lat, od kiedy zamknęli chłopaków - w końcu wyjdą na wolność. Chciałabym powiedzieć, że nie mogę się doczekać aż ich zobaczę ale oni nawet nie będą chcieli mnie widzieć. 

autorka: Chaaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.