Znajdź opowiadanie:

"ŻYCIE TOMA KAULITZA" - Black.

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT:


– Bo widzisz… mam taką malutką prośbę… – zacząłem, lecz po chwili doszło do mnie to, że nawet nie przygotowałem sobie żadnej mowy. Ale ze mnie pacan. – Poszłabyś ze mną na imprezę do Georga? Tylko wiesz… oni tam będą prawie wszyscy z dziewczynami, tylko ja zawsze z Billem jako takie dwie, durne przyzwoitki, więc pomyślałem, że może poszłabyś ze mną jako.. moja… no wiesz… – zatrzymałem się na chwilę, by móc wziąć do płuc powietrza i chwycić resztki odwagi. – osoba towarzysząca? 

Kretyn, kretyn, kretyn! Dziewczyna, a nie jako osoba towarzysząca! 

Spojrzała na mnie dziwnym, niezdecydowanym wzrokiem. Tak jakby już się miała nie zgodzić, a mnie na łeb miałby się walić cały świat. Nie mogę przecież przegrać tego zakładu! Tom Kaulitz w takich sprawach nigdy nie przegrywa! 
– No wiesz… w sumie… to… jako osoba towarzysząca? Czyli, że jako dziewczyna? 
Pokiwałem twierdząco głową z miną kota ze Shreka. 
– No, hm.. w sumie to może być fajna zabawa! Może się nabiorą i będzie śmiesznie? – zaśmiała się. 
– Czyli, że się zgadzasz? – zapytałem z niedowierzaniem. 
– No!

autorka: Black.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.